Založ si blog

Pôjdeme bojovať na Ukrajinu?

Môj priateľ Dušan, ktorý trávi veľa času na sociálnych sietiach, mi občas pošle mail, z ktorého mi nabiehajú zimomriavky. Napr. o možnom zapojení Česka a na základe Bukureštskej zmluvy aj ostatných stredoeurópskych štátov, okrem Maďarska, do vojny na Ukrajine. Táto úvaha vychádza z údajného vyjadrenia gen. P. Pavla na svojom Twittrovom účte. Text, ako mi bol doručený prinášam v origináli, ako print screen.

Keďže naša prezidentka je „jedna duša“ s prezidentom ČR, dala to viackrát najavo, obávam sa, že úvahy gen. Pavla sa týkajú aj nás, Slovákov. Môj priateľ ešte dodáva, že: „Slovania budú zabíjať Slovanov ako už predpovedal Bizmark  a Anglosasi sa budú smiať a smiať“.

Osobne vyslovujem nádej, že to celé nie je pravdou a je to len „podvrh“.

Ako to bolo za socializmu? (1)

19.11.2023

Na napísanie tohto blogu ma inšpirovali udalosti pri pripomienke 17.11.89, ako aj súčasná, neľahká a neperspektívna, ekonomická situácia, a to nielen na Slovensku, hoci zdá sa, že u nás je to najhoršie. Asi rovnaký čas som prežil v socializme aj v súčasnom dravom a primitívnom kapitalizme. Viem život obyčajného človeka, v oboch [...]

Prečo vlastne chudobnieme? Lebo vojna na Ukrajine?

31.10.2023

To, že sme z roka na rok, my Slováci, chudobnejší cítime nielen v našich peňaženkách, ale potvrdzujú to aj články na stránkach novín a odborných štúdií. Analýzy a komparácie so zvyškom Európy sa opierajú o dáta naslovovzatých odborníkov – finančníkov, ekonómov, atď. Na túto tému nedávno bol zverejnený aj článok v Pravde, pod [...]

Potreba zmeny času – upozornenie

28.10.2023

Môj priateľ, bývalý minister financií a podpredseda vlády mi cez Viber poslal upozornenie na potrebu zmeny času dnes, 28.10. Keďže ma na tú potrebu upozorňuje tiež bývalý minister financií a (dokonca) predseda vlády, preposielam to aj vám. Ďakujeme Igi.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 452759x
Priemerná čítanosť článkov: 4079x

Autor blogu

Kategórie